Fotografie producten: Jenny Meerman - Huisgeluk 

Na drie jaar ondernemen als interieurontwerper en eigenaar van Huisgeluk kwam Jenny bij me terecht met de vraag voor een rebranding van haar huisstijl. Het huidige logo werd aan het begin van Huisgeluk zelf gemaakt, maar écht happy werd ze er niet meer van. Het paste niet bij wat ze wou uitstralen en er was geen duidelijke lijn in de uitingen. 


Met de nieuwe huisstijl hebben we gezorgd dat de look & feel wel weer helemaal klopt. Het nieuwe beeldmerk werd een knipoog naar de oude huisstijl. Het herkenbare van het huisje + hartje, maar wel in een nieuw jasje. Het resultaat van de rebranding? Een duidelijke visuele identiteit voor Huisgeluk, die in alle uitingen van de onderneming tot z’n recht komt. Kleurrijk en warm, rust en eenvoud. 

Het verhaal

Kleurrijk, warm, rust en eenvoud.

De look & feel:

Volledige rebranding van de huisstijl, template voor projectpresentaties, verzendlabels, diverse sluitstickers, wcc-kaartjes, stalenkaartjes, eigen vloeipapier. 

Ontworpen voor Huisgeluk:

Naar de website