Het verhaal

Key to Blossom is dé webshop waar je alle benodigdheden rondom essentiële oliën vindt. Eigenaresse Roos benaderde Mevrouw Knot met de wens voor een nieuwe huisstijl. Het doel? Een nieuwe look die weer helemaal past bij de webshop en producten. En die helpt het merk Key to Blossom naar het volgende niveau te tillen.

Samen zijn we in het verhaal van Key to Blossom gedoken. Met een moodboard en de juiste kernwaardes hebben we bepaald welke richting we in willen met de nieuwe huisstijl. Vlot, vrolijk en vrouwelijk zijn belangrijke kernwaardes die centraal hebben gestaan in het ontwerp. Na het ontwerp van het nieuwe logo hebben we de huisstijl compleet gemaakt met een onder andere nieuwe cadeaubonnen, visitekaartjes, bedankkaartjes en labels voor op de verpakkingen.


Vrouwelijk, energiek en eenvoud.

De look & feel:

Key to Blossom stationery collectie

In lijn met de huisstijl hebben we inmiddels een eigen stationery collectie voor Key to Blossom ontwikkeld. Deze bestaat uit een weekplanner, notitieblok, pen, bureauplanner en eigen kaartenset. De kers op de taart is het Key to Blossom recepten-invulboekje waarin je al je favoriete olierecepten in kunt bewaren. Afgewerkt met een mooie goudfolie. 

Sed erchiti nulluptis aut et doluptaquos excepeditate re cone mint re ent aut offic tem simolestrum qui audi con reperor essundant. Viti dolorepere niaecabore dest, que sin reiciis in pa voluptaerrum quo volupta eribuscipid quassit incienis sitem re volum soluptas nullute numqui sed enti corum et, et latur senis endandi tectius eium vellent quia voleniat pa ne naturem destiore sitem sequodi ipis eicaepratis et, ipistiumquo endi totaturis nimpore dolut aborerum apita veri nonseni hillant vel modisciam

Roos over dit project