Het ontwerp van je huisstijl

In een wereld waarin iedereen de mogelijkheid heeft om zichzelf zichtbaar te maken is het belangrijker dan ooit om jezelf te laten zien op de juiste manier. Een huisstijl die past bij jouw onderneming of merk. Die je bedrijf laat stralen en waar jouw klanten zich bij thuis voelen. Het moet kloppen. Mevrouw Knot noemt dat: de juiste look & feel.

De term look & feel geeft precies weer wat Mevrouw Knot zo belangrijk vindt in een goed huisstijl-ontwerp. Het gaat om wat je ziet én voelt. Want je huisstijl is meer dan alleen je logo. Het is de sfeer die we zorgvuldig voor je uitstippelen, de keuzes die we maken in kleur, de vormtaal die we ontwikkelen. Alles samen, dat vormt de basis voor jouw visuele identiteit. Dat moet goed voelen: voor jou én voor je klant.

Look & feel

Ieder branding traject start met een uitgebreide intake. Wie ben jij, waar staat je onderneming voor en waar wil je naar toe groeien? Maar ook: wie is jouw ideale klant en hoe spreek je hen aan? Al deze info samen vormt de fundering voor het ontwerp. Zodat we vanuit daar kunnen ontwerpen wat je écht nodig hebt. 

Hoe doen we dat?

Mijn visie: als ondernemer moet jij jezelf kunnen zijn.
Daarom staat jouw verhaal altijd centraal in een ontwerp. Zodat een ontwerp van Mevrouw Knot uiteindelijk voelt als van jou.

Hier geloof ik met heel mijn hart in: als ondernemer moet jij jezelf kunnen zijn.

Daarom staat jouw verhaal altijd centraal in een ontwerp. Zodat een ontwerp van Mevrouw Knot uiteindelijk voelt als van jou.

Dit wil ik!

Het complete plaatje

social media templates | visitekaartjes | stickers & labels | brochures & werkboeken | flyers & kaartjes | het ontwerp van je verpakking | je eigen stationery en zo veel meer

Mevrouw Knot zorgt voor het complete plaatje. Samen stippelen we uit wat jouw onderneming nodig heeft om het verhaal te vertellen dat verteld moet worden. Van one of kind drukwerk tot de belettering van jouw bakfiets. Alvast wat inspiratie nodig? Denk eens aan:

Investeer in je branding

Ieder branding traject heeft het zelfde vertrekpunt. Dit zijn de basis-ingrediënten van je huisstijl. Dit vullen we aan met de huisstijlitems die jouw onderneming nodig heeft. In een offerte op maat ontvang je alle informatie die je nodig hebt. De investering voor een nieuwe huisstijl start bij:

vanaf 795 euro

Zijn wij een match?

Je wil graag opvallen, maar wel op een manier die bij je past
Je wil groeien en investeert met liefde in je onderneming
Jij vertrouwt mij als ontwerper en staat open voor creativiteit én expertise.
Je bent er klaar voor om jouw onderneming naar het volgende niveau tillen















Ik wil samenwerken

Of duik in 't portfolio

Ervaringen

Roos, Key to Blossom

"Vanaf het eerste contact ervaar ik Milou als een echte professional. Middels een aantal voorbereidende gesprekken, een uitgebreide vragenlijst en opdrachten, heeft ze mijn ideeën en wensen weten om te toveren in prachtige designs en out of the box ontwerpen. Dat is ook precies waar ik op zoek naar was, niet alleen in het eindresultaat, maar zeker ook in deze fijne samenwerking."

Saskia, in je sas

"Dit is echt een van haar vele krachten: samen met jou een proces doorlopen om te zorgen dat je huisstijl echt bij je past en ik vond het super leuk om in dit proces te worden meegenomen en tussentijds mijn input op te geven. Door de fases die je met haar doorloopt naar het eindproduct staat het als een huis wanneer het af is en ik ben er iedere dag MEGA blij mee!”

Anneke, Buro Bis

"Na een ontzettend leuk en professioneel intakegesprek heeft zij voor mij een veel nieuwe huisstijl items gemaakt: o.a. logo, huisstijl vormen, templates, flyers, stickers, postkaarten. En wat ben ik er blij mee! De samenwerking met Milou is top! Ze is betrokken en wil echt dat je als klant 100% tevreden bent.”

Susan, Puur Susan

"Milou voelde goed aan wat ik wilde en wist dit snel om te zetten in een mooi ontwerp. Het was elke keer weer een feestje om een mail van haar te ontvangen, want daarin zag ik Puur Susan steeds verder ontwikkeld worden. Ik ben dan ook heel blij met het eindresultaat!”